10/26/2011

1 év összefoglalója

Ahogy elnézem, már több mint egy év telt el azóta, hogy itten jártam, így ideje frissíteni és megosztani, mi is történt velem.

A főiskolát (DUF) amilyen hamar elkezdtem, olyan hamar be is fejeztem. Ezt követte a Számalk Szki, ahol még mindig a padot koptatom. Jövőbeli elképzelésem nem változott: RÁDIÓ! Szakmai téren most egy tatabányai helyi rádiónál próbálok szerencsét, de ha nem fog összejönni, akkor jön Szolnok, majd Győr. 2011. szeptembere óta a Matchnál dolgozom kasszásként. Alapból a Mammutban, de néha behívnak Budafokra is kisegíteni. Utóbbi először tetszett, mert kicsi és alacsony a forgalma, de aztán rájöttem, hogy brutálisan unalmas. Remélem, hogy összejön valamilyen rádiós meló és ezt pedig otthagyhatom a fenébe.

Köztudott rólam, hogy már régóta róm.kat. pap szeretnék lenni. Ennek elég érdekes eredménye lett. Az első felvételimkor el lettem utasítva, míg a másodikat én magam vontam vissza, mert megtalált a (L). Mindketten azt hittük, megtaláltuk életünk párját, mert olyast éreztünk, amit még soha. Az eredménye pedig szakítás lett. Egyoldalú, magyarázatok nélkül; így még a mai napig sem tudom, mi is volt az oka. Kétségtelen, hogy még ma is fáj. Nem tudom, a jövőben képes leszek-e továbblépni. Az egész pikantériája, hogy hűséget esküdtünk egymásnak, és a vallásosságból kiindulva a gyűrűt szenteltvízbe mártottam s úgy esküdtem meg. Ebből egyenesen következik, hogy a jövőben nem nagyon lehet majd kapcsolatom...

Amúgy meg elvagyok, éldegélek. Egyre inkább kezdem felismerni a zene fontosságát az életemben. Az AWZ nézés véget ért, mert Romant kiírták a sorozatból. Ki akartam menni Essenbe az őszi szünetben, de a brutálisan magas euro-forint árfolyam miatt inkább halasztom. Most éppen amerikai hangulatom van, így most az USA-ba vágyom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése