11/30/2011

Just a kiss

A minap egy hosszab folyamat keretében "felfedeztem", hogy a kedvenc (country) együttesem, a Lady Antebellum ősszel kiadott egy új albumot. Kapva az alkalmon le is töltöttem. Véleményem szerint egy picivel rosszabb, mint a korábbiak, de ezen is vannak olyan dalok, hogy ihaj. Közülük az egyik az album második dala, a "Just a kiss".

Mostanában úgy veszem észre, hogy egyre több dal ismeri fel a helyzetemet, ismeri meg a múltamat. Tudom, ez így elsőre igen hülyén hangzik, de mostanában az új dalok szövegei valahogy arról szólnak, hogy megvolt a szakítás, de a szerelem megmarad. Nos, én is ebben a helyzetben vagyok. Mint az a korábbi bejegyzésekben kiderült, a nyári kapcsolatomat lezáró szakítás ellenére még mindig szerelmes vagyok belé, ezért is illik ide a dal refrénje:

Just a kiss on your lips in the moonlight
Just a touch in the fire burning so bright
And I don't want to mess this thing up
I don't want to push too far
Just a shot in the dark that you just might
Be the one I've been waiting for my whole life
So baby I'm alright with just a kiss goodnight

Lényeg a lényeg: nagyon sokat foglalkoztam a Freud-féle pszichológia kommunikációs-pszichológia részével, így elméletből és tapasztalatból is mondom, hogy egy szerelmet lezárni: a világ legnehezebb feladata. Én ezen a kihíváson bizony erősen megbuktam. S mint a refrén utsó előtti sorában írva vagyon: ő lett az egyetlen, akire egész életemben várni fogok. (...) S hogy miért rakom tele ilyen bejegyezésekkel a blogomat? Mert könnyebb, ha kiírom magamból az ilyeneket, mintsem hogy magamban tartsam. Sőt, ha valaki hasonló helyzeten van/volt, akkor talán tud segíteni is a helyzet - csúnyán mondva - kezelésében.

Visszatérve LA-ra: az idei CMA nagy esélyesei, mint minden évben. Ebből kifolyólag szavaztam is rájuk és a decemberben kapott fizetésemből bevásárolok pár LA-s cuccot a netről. :) Nem hiába szerepelnek az Álmaim Top 3 listán a harmadik helyen! :D Álmok ide vagy oda, elkezdhetek koncertjegyre gyűjteni... meg repjegyre és a többi, így várhatóan olyan két év múlva esélyem lesz rájuk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése