1/10/2012

21

Napra pontosan egy hét van a 21. év-fordulóig. Sokak szerint ez egy nagy nap; annyi biztos, hogy ettől a naptól kezdve a világ minden országában felnőttnek számítok. Azonban nem tudom, hogy várjam-e vagy inkább ócckodjak tőle...

Várom, mert 21 leszek. Ez egy amolyan majdnem kerek szám. 21 évesek az igazi felnőttek, szoktam volt mondani. Ez egy tipikus választóhatár a fiatal és az öreg között, tehát innentől kezdve az ember nem várja a születésnapját, hogy még egy évvel öregebb legyen, hanem inkább nem is gondol rá. Maga a 21-es szám soha nem játszott szerepet az életemben, de sokan mint szerencseszám esküsznek rá.


Nem várom, mert felnőtt leszek. Felnőttnek lenni - "hogy" is mondjam - idegen gondolat. Eddig tök jól elvoltam a saját kis világomban, de mostantól kénytelen leszek belőle kiszabadulni, mert már az életkorom is mutatja, hogy felnőtt vagyok. Szeretek fiatal lenni és nem szeretnék (meg)öregedni - igen, tudom, ezzel mindenki így van.

Akármelyik is legyen, azt minden esetre észrevettem, hogy újév óta rendesen felpörögtek az események körülöttem. Kicsit jó érzés, hogy már megint nincs időm semmire és kb egy hétre előre be vagyok táblázva. Új kapcsolat, szakmai gyakorlat, kínai nyelvvizsga - nem tudom, hogy ezek most 2012 miatt vannak vagy a 21. születésnapom maitt...?!

Azért ne felejtsük el az idevágó aranymondást: "What's the age? The age is... is just a number, you know?" /Beautiful Thing/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése