1/10/2012

216 óra

216 óra - ennyi telt el az új év kezdete óta. Úgy vélem, teljes mértékben kijelenthetem, hogy annyi történés, amennyi az elmúlt 216 óra alatt történt velem, korábban 3-6 hónap eredménye volt. Amióta tart ez az év, felgyorsultak körülöttem az események. Nem tudom, hogy ez 2012 miatt van-e, vagy mert van valami a levegőben, vagy csak szimplán történnek a dolgok. Egy dolog azonban biztos: valami itt nagyon, de nagyon nincsen rendben...

Ha röviden össze akarom foglalni, akkor a következő szavakkal tudom: új ismerettségek, új kapcsolatok, átrendeződött fontossági lista (barátság), új pozíció, új munkahely. Kezdek egyre több emberrel megismerkedni, és Deo Gratias közülük egy-kettővel igen jó kapcsolatot sikerült kialakítanom. Talán az új ismerettségeknek köszönhető, de teljesen átrendeződött bennem a barátokról, ismerősökről alkotott képem, és 21 év után sikerült egy abszolút új, a korábbival közel sem egyező prioritási listát felállítanom. Jobban belegondolva egy-két ember "lecsúszásán" még én magam is meglepődöm... Az iskolában én lettem az önkényesen kinevezett DÖK-alelnök, amit mindenki jóvá is hagyott, így már mondhatni rangom is van az iskolában. Gyakorlati időszakomat normális kereskedelmi rádió híján az Index.hu-nál fogom tölteni s ha minden jól megy, 3 hónap után akár főállásúként is el tudok majd ott helyezkedni.

Hamarosan kezdődik a következő 24 óra. Így, hogy felgyorsultak a történések, ismét egy - a szó legszorosabb értelmében vett - érdekes napnak nézek elébe. Bele sem merek gondolni... főleg, hogy a következő nap "nagy jelentőséggel bír a lelkemben". Aztán 11-én előszületésnap, 12. és 15. között munka, 16-án pihenőnap, majd 17-én szeretnék (legalább egy napra) eltűnni a világ elől. Remélem, sikerül is! (...) Akármi (jobban mondva MAJDNEM akármi) is jöjjön, van egy zene, ami a leszarom érzést kelti bennem; íme:


Megírva: 22:05, 2012. 01. 09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése