1/09/2012

Ein Prinz ohne Pferd

"és akkor megjelent a szőke herceg a fehér lovon" - van a legtöbb mesében. Nos, ezt a fabulai gondolatmenet követve a ma estémet a fenti címmel tudnám jellemezni. De kezdjük az elején! Amikor az ember felregisztrál különböző netes társkereső oldalakra, azzal a céllal teszi, hogy hát ha eljön a nagy Ő (tudod, Ő = Shift + ő xD), de mégis, sokan csak a hecc kedvéért teszik. Kevesen gondolják azt, hogy az ilyen helyek valóban működnek, és emiatt még kevesebben tapasztalják meg. Nos, én az időbeosztásomat és a pénztárcámat tekintve "kénytelen" vagyok ezt a lehetőséget (ki)használni. Immáron több év tapasztalatából bátran állítom, hogy az ilyen helyek igen is működnek, ha az ember normálisan áll hozzá a dolgokhoz és a megfelelő "szűrőket" alkalmazza. Így történt ez most is.

A ma esti illetővel is egy ilyen helyen ismerkedtem meg. Úgy vagyok az ilyenekkel, hogy ha csak simán barátként jelentkezik valaki, akkor az az idők folyamán lemorzsolódik és nem lesz semmi. De ez most más volt. Először csak egy jelölés jött FB-n. Nem tudtam, hogy ki az, ezért vártam vele, de a bejelölés nem lett visszavonva. Csütörtök délután (alig pár óra netes beszélgetés után) eljutottunk oda, hogy felhívjuk egymást. Azóta is naponta közel egy órát beszélünk és (szerintem legalábbis) nagyon jól elvagyunk. Ma délután jött az SMS, hogy felszabadult az estéje, így szívesen találkozna velem. Az elején vonakodtam tőle, de aztán belementem. Amikor megláttam, annyira helyes volt, hogy csak azt tudtam mondogatni: nem, ez nem lehet, ez biztos nem ő. Aztán jött a pofára esés... tényleg ő volt az. :D Megittunk egy teát a közeli kávézóban, miközben az élet nehézségeiről beszélgettünk.

Figyelembe véve a másik fél "védelmét" nem írok sem nevet, sem semmilyen olyan dolgot, amivel beazonosítható lenne. Lényeg a lényeg, hogy ő tipikusan az az ember, akiről az ember csak álmodozik. Ja, és a cseresznye a sütin, hogy ő kimondottan a macis srácokat kedveli, és (elmondása szerint) a FB-s képeken kimondottan jól nézek ki (Megj: a találka után felhívott, hogy élőben sokkal macisabb vagyok, és ezt vegyem egy szó szerint semleges megállapításnak). Én erre még mindig csak azt tudom mondani, hogy LOL. :D Neki most van egy párkapcsolata, de bízom benne, hogy a jövőben lehet majd valami kettőnk között. Én legalábbis nagyon, de nagyon szeretném!

(Megírva: 23:42, 2012. 01. 07.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése