1/16/2012

Pride 2012

Amikor pár éve kint voltam budapesti Pride-n, nagy hatással volt rám. Láttam két egész érdekes művészfilmet, részt vettem a felvonuláson és még mindig megvan a szervezői pólóm. Jó látni, hogy a melegek évről-évre meg tudják mutatni a nagyvilágnak, hogy hahó, mi is itt vagyunk! Idén szeretném kihasználni a PFLAG-es kapcsolataimat, és szeretnék csatlakozni a Pride őshazájában tartandó rendezvénysorozathoz... San Franciscoban! Nem, ez nem egy újabb álom, terv vagy valami hasonló; itt most a beosztásommal (kommunikációs és hír igazgató) "játszom".



San Francisco... Goldan Gate-híd, Marilyn Monroe, California és ahol 10 emberől legalább 1,8 ember LMBT. Egy meleg számára kötelező célállomás az USA-ban Palm Springs mellett. Írtam egy hivatalos megkeresést az ottani kollégáknak, hogy legyenek olyan aranyosak, és kérdezzék meg az ottani aktivistákat, hogy el tudnának-e szállásolni arra a pár napra illetve tudnának-e segíteni megvenni a jegyet; magyarról-magyarra ingyen útra pályázom, ami össze is jön, ha az amerikaiak tényleg olyan hülyék, mint ahogyan azt a filmekben láthatjuk. Ha sikerül ez az egész, nem kis reményekkel fogok útnak indulni június közepén. A legnagyobb reménységem az (lesz), hogy találok egy helyes és aranyos srácot a közel 1 milliós tömegben, akivel összejöhetek. Ehhez másodlagosan ugyan, de alaposan csiszolnom kell az angol tudásomon...


Lényeg a lényeg, hogy most várok. Jó szokásomhoz híven postán küldtem el a megkeresést, amíg ki ér, 6 nap (elsőbbségivel; tapasztalatok alapján). Még megírják a választ illetve amíg visszaér, az még plusz 7 nap, így a hó végére megtudom, részt vehetek-e életem első, igazi büszkeség menetén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése