2/27/2012

7. hét vége

Megírva: 18:39, 2012. 02. 18.

Csütörtökről péntekre éjjel elkezdett fájni a fogam; olyannyira, hogy már koktélt kellett bevennem: Dolgit és Panadol. Az eredmény az lett, hogy kiütt. De annyira, hogy két órát elaludtam reggel (9-kor keltem), és nem emlékeztem, hogy kinyomtam az ébresztőt 7-re. Gyorsan fürdés, SMS. A megbeszélthez képest 45 perces késéssel találkoztam Vele. Beültünk a körtéri mekibe, másfél órát töltöttünk ott. Nagyon jól elbeszélgettünk - legalábbis én. Utána elkísértem fodrászhoz, majd Csepelre. Utóbbi annyira jó hely, hogy 3 gyógyszertárból 2 ideiglenesen zárva tart, míg a maradék egyben minden volt, csak az nem, amit kerestem. Mivel még volt három órám, elmentem a Mammutba, beköszöntem a Matchba. 6 előtt értem a Ferenciek teréhez, de mivel még volt egy órám, beültem az Egyetemibe az esti misére. Ezt követően elmentem a Funny Carrotba, ahol a 19. PFLAG Talk-on vettem részt. Nagyon jó volt, nagyon tetszett. 9 előtt nem sokkal elindultam haza. Hazafele a vonaton a kalauz néni megbotlott a lábamban, én meg akartam fogni, ne hogy elessen, de véletlenül a hátsóját fogtam meg... Éjszaka is csak koktéllal tudtam aludni. Ma fél 1 körül keltem fel. Ekkor hivatalosan is lemondtam a főszerkesztői pozícióról, mert a rádió ügyeletes grafikusa nem hajlandó a nevét adni olyan rádióhoz, ahol LMBT műsor fut. Mivel a többség őt támogatja, ezért "a többség szava szent". Időközben megbeszéltem Vele egy hétfői találkozót, és elkészítettem a műsoromat. Hétfőn fel is töltöm. Holnapra pedig berendeltek dolgozni. Túl jó volt ez a hétvége! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése