2/27/2012

Február 16.

Egy teljesen átlagos csütörtöki nap pár negatív dologgal fűszerezve: az első az időjárás. Az OMSZ adatai szerint stabilan 30 csomós szél, 40 csomós lökésekkel. Utóbbit meg is éreztem... Ma már kénytelen voltam bérletet venni, hiszen az állandó jeggyel járkálás már kezd egy kicsit drága lenni. Kiderült, hogy a második félhavi helyi bérlet csak 19.-től érvényes - csak hogy, ez 31.-ig érvényes, tehát mi értelme van 12 napra? Aztán a suliban meg kellett írnom a médiapszicho javítóvizsgát, ami csoda, ha kettes lesz. Később, haza felé 25 percen át vártam a megállóban, míg végre jött egy alacsonypadlós 7E. Érden még volt 10 percem, gondoltam beugrok a Sparba egy mósoporért meg egy chipsért. Az előttem lévő nő neki állt szarakodni a kajautalványokkal, így az orrom előtt húzott ki a busz. Újabb 25 perc a mínusz száz fokban. Mamám közölte, hogy nem tud pénzt adni cipőre, így el kell viselnem, hogy állandóan beázik; főleg most, amikor már olvad a hó. Most este, amikor anyám hazajött, hozzáképest egy elefánt süketszoba lehetett volna. Felkeltem, és mivel este van, elkezdett fájni a fogam. Bevettem Dolmitot meg Algopyrint, de egyelőre csak csillapítja, pedig eddig a Dolmit rövid időre meg is szüntette a fájdalmat. Hát lehet ennél jobb napot kívánni?



Az az egy vígasztal, hogy holnap péntek, amikor is találkozom Vele, meg elmegyek a PFLAG Talk-ra első alkalommal. Mind a kettő jó programnak ígérkezik. (...) Mondjuk, volt egy-két pozitív dolog is a napban: jelentkeztem önkéntesnek az Eurogames-hez, segítettem egyik ismerősöm blogjában, és ma már egy fokkal jobban van a térdem. Összességében tehát olyan semleges volt a mai nap, csak ne fájna az a rohadt fog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése