5/03/2012

Érdekes nap


Megírva: 20:35, 2012. 04. 25.

A tegnapi 15 órás műszak után reggel csoda mód nem ébredtem fáradtnak. Próbaként egy busszal később mentem, majd megláttam, hogy 5.40-kor van sasadis busz. Azzal mentem be, útközben pedig olvasás helyett minőségi orosz popzenét hallgattam. A szokásoshoz képest sokkal korábban, már 6.30-kor bent voltam a munkahelyen. Egyik szakközepes volt osztálytársammal voltam a délelőttös műszakban, majd felmentünk hozzá; megkért, hogy segítsek neki pár dolgot lefordítani. Nagyon jókat beszélgettünk, tök jól elvoltunk. Kihasználva a lehetőséget körülnéztem egy kicsi randin, és láss csodát: két körben is bebizonyosodott, hogy milyen kicsi a világ. Első, hogy a volt osztálytárs, akinél most voltam, nem rég szakított, és a sokadik unokatesómmal jár együtt a volt csaja. A másik pedig, hogy randin találtam egy érdi srácot. Sokszor szoktunk egy vonaton utazni. Nagyon karakteres arca van, így könnyen felismertem, és mit ne mondjak: meglepődtem. Profilja szerint foglalt, de azért írtam neki, hogy van-e kedve legalább barátkozni. Szívesen megismerném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése