5/03/2012

Nyár I.


Megírva: 14:02, 2012. 04. 22.

Most veszem csak észre, hogy az elmúlt időben megritkultak a bejegyzések. Sokat dolgozom manapság kemény 428 ft/óra bérért, vagyis ha egy hónapban megkeresek ötvenezret, már összetehetem a két kezem'! Időközben megjött az erkölcsim is, ami szerint nem szerepelek a bűnügyi nyilvántartásban - azt hiszem, ezen sürgősen változtatni kell! :D Lasan már csak kevesebb mint két hónap van hátra a EuroGames és a Pride-időszakig. Minap felkeresett egy szervező a EG-től, hogy szeretné, ha segítenék, mert "túl tehetséges vagyok ahhoz, hogy csak úgy veszni hagyjanak" - mondom a csajnak a telefonba': LOL :D Szóval pörög az élet. Ja, meg megcsináltam Endyvel az első, közös, nemzetközi kampányfilmünket is, amit alább angolul megtekinthettek. KIZÁRÓLAG 18+!

Valahogy jó érzés, hogy pörög körülöttem az élet, valahogy meg nem, mert a szabadnapjaim mindenek, csak nem szabadok. Mindenkivel találkozni, minden ügyet egy nap elintézni; kész logisztikai rémálom megszervezni. De ami az egészben a legrosszabb: nem marad idő ismerkedni. Lassan itt a nyár és már előre látom: végig fogom dolgozni az egész nyarat ahelyett, hogy elmennék bulizni vagy pasizni. Noha magányos farkasnak tartom magam, de az utóbbi időben egyre jobban kezdek elmagányosodni. Unom már, hogy körülöttem mindenkinek van valakije, csak én vagyok még facér. Éhbérért dolgozom naphosszat, nincs otthon net, így pedig esélyem sincs, hogy bárkit is találjak. Ja, és alig maradt egy hónapom, hogy eldöntsem: beadom-e a jelentkezést Esztergomba. Ismét agybaj a köbön.

Noha szállást nem sikerült szereznem nyárra, ennek ellenére van pár pozitív dolog is: rájöttem, hogy milyen jó dolog az olvasás. Lassan kiolvasok egy orosz és egy amerikai klasszikust, és mindkettő rohadtul tetszik. Továbbá messzemenően aktív tagja lehetek a EuroGames csapatnak, és július végén lesz Bryan Adams koncert is pesten, amire már foglalt helyem van! :D Ha mérlegre teszem mindezeket, akkor egy kicsit ugyan, de még mindig a negatív irányba dől ki. Sebaj, lesz ez még így se! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése