5/03/2012

Partyarc


Megírva: 23:38, 2012. 04. 14.

Rájöttem, hogy az ember túl könnyen mond véleményt olyan dolgokról, amelyeket nem ismer, csak külsőleg lát. Sokáig szánakozva tekintettem azokra, akik péntek illetve szombat esténként elmennek bulizni - számomra a szórakozás ezen formája tiltott volt. Tavaly nyáron aztán akkori párom kedvéért elmentünk egy szórakozóhelyre... és mondhatni megfordult a világ. Én, aki messziről kerülte az ilyen helyeket, hirtelen a rabjává vált. Persze még mindig szánakozva nézem azokat, akik csak az alkoholnak köszönhetően tudják jól érezni magukat, de ez egy másik bejegyzés témája lehetne (...) Zene, tánc, rohadt drága italok és belépők. Egy hely, ahol mindenki (köztük én is) önmaga és azt csinál, amit csak akar: iszik, táncol, beszélget, ismerkedik. Tegnap aztán egy randi keretében elmentem az Erzsébet téren egy kávézó/étterem szerű helyre, ahol ismét bulizene. Már megint előjött belőlem a partyarc és ismét bulizni szerettem volna és szeretnék még most is. Jó zene, jó társaság, csupa helyes pasi - csak az a rohadt pénz... Szóval, bulizni szeretnék. Ismerkedni, flörtölni és csupa olyan dolgot csinálni, ami korábban tabu volt számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése