5/03/2012

Túl jó


Megírva: 00:32, 2012. 05. 03.

Manapság a dolgaim kezdenek érdekes fordulatot venni, ugyanis minden sikerül, minden összejön. Röviden: túl pozitív minden. Hiszem azt, hogy a jó és a rossz egyensúlyban van egymással, így el sem merem képzelni, milyen rossz fog majd érni... addig is ahogyan Lola mondá': élj a mának!

Egyik osztálytársam szülője két nagyösszegű kölcsön felvételére készül egy ún. "a Blikk hátsó oldalán lévő hirdetés" c. cégtől. Utánanéztem a neten, és átverés az egész. Már kezdtem magam beleélni, hogy majd én is felveszek 2 - 2,5 milliót, amiből minden adósságomat kifizetem és 3 hétre kimegyek New York Citybe, de gyorsan el kellett hesegetnem eme ábrándokat. NYC helyett viszont lesz Essen, 2 millió helyett pedig 50 - 60 ezer a következő fizetésem. Ebből teszek egy kis Nyugat-Német kitérőt. Éjszaka a vonaton, nappal városnézés, majd ismét éjszaka a vonaton. Oda-vissza bécsi átszállással 78€ plusz a Köln - Essen vonatjegy, ami kb. 38€, így az egészet 35 ezerből bőven megúszom. Tapasztalataim alapján úgy sem fogok semmit venni odakint, ezért költőpénz annyira nem is kell.

Német levelezőpartnerem (heißt Kevin) legújabb levelében egy kölcsön keretében kaptam két címet: két srácét. Az egyik levelezőpartnereket keres, a másik pedig meleg, így végre kiteljesíthetem a némethoni kapcsolatokat. A címük alapján kisvárosiak, ezért holnap rájuk keresek a Google Maps és a Facebook segítségével. Mint ahogyan neki is írtam anno, ha lenne egy német pasim - az lenne álmaim ne továbbja. A német srácok túlnyomó része helyesnek mondható, ráadásul némethon - de szép is lenne! Arról már nem is beszélve, ha Essenben élnénk! (...) Visszatérve a valóságba: holnap tehát nyomozás, aztán mennek az első levelek!

A holnapom húzós lesz. Lesz diákönkormányzat, aztán EuroGames meeting, de meg kell csinálnom két beadandót és lesz egy üzleti tárgyalásom is. Agybaj a végtelenediken. A fáradtság miatt a labort áttolom péntek reggelre. Pénteken végre szabad szabadnapom lesz. Illetve mégsem: Szilárd haveromat elkísérem vásárolni. De ezt leszámítva szabad leszek - remélem!

Tehát mint a fentiekből is látszik, a sorom manapság túl jóra fordult. Bárcsak tudnám, hogy mi lesz a mérleg másik nyelvén...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése