8/23/2012

Nyár (2012)

Immár közel három és fél hónapja nem tettem itt közzé semmit. Ennek rengeteg oka van, amelyeket nem szeretném itt felsorolni; ellenben hogy mit csináltam a nyáron, azt annál inkább. Mivel az időrendiségre már nem emlékszem, ezért úgy írom őket, ahogyan eszembe jutnak...

Mint azt sokan tudják, Match üzletekben dolgozom. Korábban annyira jól bevált a Gazdagréti téren található üzlet, hogy kiderült: műszakvezető illetve főpénztáros lehetek. Be is lettem tanítva, majd számos bagatel dolgon úgy összekaptunk az üzletvezetővel, hogy végül eljöttem. Így most üzletről-üzletre járok, és maradtam továbbra is diák, mint kioktatott főpénztáros.
Elhatároztam, hogy az idei Pride-n főszerepet fogok játszani - sajnos ez nem jött össze. Egyrészt el sem tudtam jutni, amit hihetetlenül sajnálok, másrészt meg pont akkor fogyott el az összes létező pénzem (mikor máskor?). Bécsbe se jutottam ki, úgyhogy a nyár nem volt túl szivárványos.
Amikor július közepén megkaptam a fizetésemet, szó szerint a semmiből belém nyilalt a gondolat: irány Berlin! A mai napig sem tudom, miként keletkezett ez bennem, de kaptam az alkalmon: rögtön meg is vettem a vonatjegyet másnap esti indulással. Egynapos városnézés. A vonatutat leszámítva nagyon élveztem, nagyon tetszett. (Részletes beszámolót lásd később!) Kapva az alkalmon az októberi diákhitelből veszek egy InterRail-bérletet, és végre bejárom Essen, Köln és Berlin térségét.
A bankunk felajánlott egy olyan lehetőséget, hogy a lakáshitelünket átválthatjuk forintra: a teljes tartozás 25%-át elengedik, cserébe viszont drasztikusan megemelik a törlesztőt. Az elengedés miatt éltünk az ajánlattal, így pár napon belül elköltözöm Érd-Parkvárosba (anyám újdonsült pasijához), a mostani lakást pedig kiadjuk albérletnek.
Felvettek a Pázmányra, katolikus teológus szakra. Egyelőre még csak civil rész.

Röviden ennyit az idei nyaramról. A terveim az őszre:
* A PFLAG keretein belül előadások megrendezése egyetemeken és főiskolákon
* 5-napos németországi utazás megvalósítása
* Könyv írása a homoszexualitásról és a vallásról
* Német, de legalább osztrák férfiú tartós kapcsolatra (ebben segítségemre lesz a Du&Ich magazin)
A fentiek megvalósításához szívesen veszek mindennemű segítséget! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése