12/23/2012

Számadás 2012

2013 - ismét eltelt egy év az időszámításunk szerint, ismét eljött az idő, hogy számot adjunk az elmúlt egy évről.

Január
Megismertem életem legmeghatározóbb filmjét, az Imák Bobbyért c. filmet. Neki köszönhetően számos lépést sikerült elindítanom a szülők felvilágosításának érdekében a melegségről, bár mivel mindegyik kis kaliberü kezdeményezés volt, ezért előbb-utóbb mind elbukott. A hó első napjaiban megismerkedtem egy nagyon aranyos és helyes sráccal. Pár nap, hét után azonban ismerettségünk félbe maradt, mivel ő barátságnál többet nem akart - állítása szerint legalábbis. Az Operettszínházban negyedmagammal láttam a világ legjobb musicaljét, ami szintén sokat változtatott bennem: Miss Saigon. Azóta Saigon is a majdani célállomásaim között szerepel. Kihasználva a PFLAG tagságomat, levelekkel bombáztam az amcsi nagyvárosok egyesületeit: hadd mehessek ki egy pridera ingyen. Válasz azóta sem érkezett.

Február
A hónap közepén az időjárásnak köszönhetően sikerült másodízben is megtapasztalnom a magyar egészségügy és a budapesti Szent János kórház szépségeit (részletesen itt). Hatalmas meglepetés keretében becsődölt a MaLéV, amit azóta is egy ország sirat. Ferihegy élete megbolondult, elindult a háború. Meghalt Whitney Houston amerikai énekesnő. Résztvettem az első PFLAG Talk-n. Megismerkedtem egy grafikus sráccal, akivel egy suliba jártam. Később szerelmes lettem belé, de kiderült: a szíve már foglalt. Kiderült, hogy az osztályom túlnyomó része homofób f*szkalap, ezért abbahagytam az iskolát.

Március
(Mi történt márciusban?)

Április
Ferihegy 1-es terminálját az utasszámcsökkenés miatt bezárták. Megírtam életem első kisregényét. Nagyon hosszú idő után tudatosult bennem: valóra vált egy álmom. Azóta inkább nem álmodok semmiről, és megpróbálok semmit sem kérni az Istentől. Kelet-Oroszországban 100 évre betiltották a melegfelvonulásokat.

Május
Egyik ismerősömön keresztül megismerkedtem egy marokkói sráccal. Próbálta magát kiadni melegnek, de egy idő után kiderült: csak szórakozik.

Nyár
Hogy nyáron mit csináltam, arra nem nagyon emlékszem, de két nagy pont volt: kijutottam először Berlinbe. Megrendezték a londoni olimpiát. Szilágyi Áron aranyánál együtt sírtam az országgal, majd pár héttel később egy dühöngtem a félvilággal, amiért a paralimpiát nem közvetítették.

Szeptember
Elkezdtem végre az egyetemet. Életemben először kijutottam a ringre, ahol "megismerkedtem" Nikolaj Martsenko orosz autóversenyzővel. Azóta van egy pólóm "Hajrá, Martsenko!" felirattal. Az Orbán-diktatúra kiadott egy azeri baltás gyilkost. Háború szélére sodródtunk az örményekkel. Találkoztam személyesen Vida Patrikkal és segítettem neki egy kicsit.

Október
A legutolsó pillanatban meghiusult Magyarország első country rádiójának elindítása. A probléma (mint mindig): pénz. Exemet megkísértették a jehovák. Írtam is egy "nagysikerű" lejárató, ám igazságokat tartalmazó bejegyzést. Hál' Istennek nem vált taggá. Másodszor is kijutottam Németországba: ezúttal Münchenbe. Anyám legújabb pasija önfejüségének és egoizmusának kösznhetően el kellett költöznöm nagymamámhoz.

November
(Mi történt novemberben?)

December
Életemben először jutottam öngyilkossághoz közeli állapotba: olyan anyagi és lelki helyzetbe kerültem, amilyen mélyen még soha sem voltam. Részt vettem a középiskolások tüntetésén a tandíj ellen. Egy hetet töltöttem Berlinben egyik ismerősömnek köszönhetően. Megismerkedtem Jason Shephard történetével.

2013
S hogy mit szeretnék elérni jövőre? Első körben szeretnék munkát találni, és eljutni végre Stavangerbe illetve Essenbe vonattal. Nem ártana találni végre egy normális pasit illetve igazi barátokat. Szeretnék előadásokat tartani a melegségről és segíteni másoknak utazástervezésben. Nagyon röviden ennyi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése