3/21/2013

Március 13.

Megírva: 19:24 13.03.2013

Ma ismét megtört a jég: a Lady Antebellum Just a Kiss c. dala szólt a rádióban. Country zene Magyarország vezető rádiójában - számomra ez még mindig felfoghatatlan. Amikor meghallottam, ismételten a sírás kerülgetett. Elhatároztam: ha törik, ha szakad, elindítom végre a country rádiót. Levelet sürgönyöztem az önkormányzatnak, hátha beszállnak némi pénzzel. Emellett körülnéztem az Erste Bank honlapján, és ősszel megyek Wyomingba. Legnagyobb álmaim egyike fog ezzel teljesülni.

Hétvégén egyik ismerősömnél voltam 'pesten. Tavaly ősszel találkoztunk utoljára, így sokat beszélgettünk. Szóba került, hogy exem manapság gyakran van fent Facebookon, kapcsolati állapota pedig egyedülálló. Megkérdezte, hogy miért hordom még a jegygyűrűt? Nem tudtam rá felelni. Csak simán szeretem. Még mindig. S valószínűleg fogom is örökké. Nem telik el nap úgy, hogy ne gondolnék rá. Hiszek abban, hogy egy nap ismét együtt leszünk.

Aminap hallgattam Blake Shelton egyik albumát, és egyszercsak szó szerint a semmiből lepergett szemem előtt egy történet. Két fiatal cowboy, valamikor a XX. század elején. Amolyan Brokeback Mountain, csak bő 50 évvel korábbi történet, kb. 10 évvel fiatalabb szereplők és egy kicsit más helyszín illetve történet. Elhatároztam: ez lesz a harmadik kisregényem. Sőt, már megvan a negyedik története is: egy siket és egy vak úszóról szól. Készülnek a Paralimpiára, ám időközben egymásba szeretnék, de a mindent eldöntő versenyen egy kisebb hiba miatt óriási dráma kerekedik... a részleteket majd később! :) Most már csak egyetlen dolog kéne mindkettőhöz: idő, hogy megírjam.
 
Fehér füst szállt fel a Szent Péter téren; megválasztották az új pápát. Noha a Katolikus Egyházba vetett hitemet korábban már megtagadtam, hiszem és remélem azt, hogy az új pápa felismeri: az Egyháznak változnia kell. Meg kell fontolnia a cölebsz életmódot, az azonos neműek házasságát, és el kell folytania a belső viszályokat. Isten adjon neki erőt, hogy sikerüljön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése