3/21/2013

Regényes francia

Megírva: 14:16 09.03.2013

Kutakodtam a gépemen, hogy milyen zenét hallgassak. Ráakadtam Blake Shelton egyik albumára. Blake country énekes, és van egy pár jó száma. Amikor a God Gave Me You c. száma elkezdődött, mint a villámcsipás hasított belém és hirtelen a szemem előtt láttam: két fiatal vadnyugati srác története a XX. század elején. Nagy valószínűséggel ez lesz a harmadik kisregényem alapja. Még véletlenül sem akarom koppintani a Brokeback Mountaint, és a történetet sem akarom átmásolni. Főszerepet kapna benne az akkori kultúra, látásmód, no és persze a country zene. Ezzel kapcsolatban el is gondolkodtam: amint lesz ismét netem, el fogok kezdeni kutatni olyan ügynökségek után, akik tudnának nyárra munkát adni az USA-ba (lehetőleg Wyomingba), mint au-pair. Tudom, ezzel nem fogom magam halálra keresni, de ha egyszer nincs más mód hogy kijussak... Istenem, de jó is lenne! Egy hónap Wyomingban! Ismerkedhetnék helyi emberekkel, megismerhetném az igazi cowboy kultúrát, country zenét hallgathatnék élőben... S ki tudja: talán találhatnék két olyan fiatalt, akiknek életét egy-az-egyben meg is írhatnám! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése