3/02/2013

Tavaszi nyár style

Tegnap piheőnapos voltam, és majd' megevett az unalom. Felkerestem hát egyik volt osztálytársamat, akivel elindultunk csavarogni. Hosszas hova-is-menjünk vita után kikötöttünk a WestEndben, ahol ettünk egy igazi, belga sültkrumplit. Utána elindultunk sétálni a körúton a Blaha felé, és azon beszélgettünk, hogy 'pest mennyire szar város, de mégis mennyire imádom. Útközben aztán találtunk egy amolyan turkálós boltot, CD-DVD. Imádom az e fajta turkálósokat, mert ott mindig ritkaságokra lehet bukkani potom pénzekért. Most sem volt ez másként: rábukkantam a Busted 2003-as albumára, és 990 forintért meg is vettem. A Blahán beszereztem egy Fedél Nélkült, majd az árusító elkezdte mesélni a világi kalandjait. Normális volt, kimondottan tiszta és szép ruhái voltak, ezért végighallgatuk. Kiderült, hogy Firenze a földi mennyország a magyarok számára, legalábbis ő ezt állította.
Ma egyik kollégám vitt be kocsival dolgozni. Egész jól telt a nap. 8-tól fél 1-ig folyamatosan pörögtünk, millióan voltak és sorra haltak meg a kasszagépek. A főnökök is jó fejek voltak, szinte mindenkivel lehetett hülyéskedni.

Megjött a tavasz. Nem is emlékszem rá, mikor voltam olyan boldog, mint amilyen most vagyok. Egy szál pulóverben, verőfényes napsütésben jöttem ma haza. Amikor elértem a Camponához, a nap kb. félúton volt a zenit és a horizont között. Elgondolkodtam: elővenni egy napágyat, kinyitni, és kifeküdni napozni, miközben Rácz Gergő legújabb dala szól. Tökre olyan nyári feelingem van. Számomra az ideális mennyország: nyár este, vízpart, naplemente napágyból, közben szól a zene. Bárcsak már nyár lenne...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése