7/19/2013

A CBA jobban teljesít

A napokban kezdtem el rendszeresen hallgatni a Class FM-et, mivel munka közben nálunk csak ez szólhat. Egyszer csak arra lettem figyelmes, amint a bemondó éppen arról beszél önelégülten, hogy milyen jó, hogy Brüsszelnek meg kellett szüntetnie a különböző eljárásokat, és hogy ez a mi (mint emberek) győzelmünk. A végén persze ott a magyar mondat: Magyarország jobban teljesít. Oké, de milyen nézőpontban?

Ma az utolsó vásárlóim egyikénél elrontottam egy visszaadást, így keletkezett 5.000 forint hiányom. A leszámolásnál ott ült a bolt- és a területivezető is. Amikor a főpénztáros közölte velük, hogy ez van, akkor a területvezető már vette is elő az A4-es lapot, kezembe nyomott egy tollat, és elkezdte diktálni a felmondásomat. Mint utólag kiderült, a hiány az csak egy ürügy volt arra, hogy ki tudjanak rúgni: a valódi ok a létszámleépítés, valamint a szexuális és politikai hovatartozásom. Így talán érthető, hogy pert fontolgatok a CBA Príma ellen ezek miatt. No meg azok miatt is, amiket művelnek, főleg, a szavatossági idők be nem tartásával - például.

Jobb oldali kép: no comment
Immáron, hogy kiírtam: párttag vagyok a Munkáspártban, az Orbán közeli CBA kirúg. Itt csak a vak nem látja az összefüggést. Aztán, mint később megtudtam, számos boltból küldenek el embereket létszámcsökkentésre hivatkozva. Jó látni és érezni, hogy az ország jobban teljesít. Jó érezni, hogy a tőkések rajtunk gazdagodnak meg. DE jó lesz majd látni a CBA Príma képviselőit a bíróságon, amikor a fentiek miatt perlem be őket. S hogy az egésznek hangja is legyen, számos vásárlóval karöltve fogok megjelenni, valamint a NAV-val és a Fogyasztóvédelemmel.

Orbánnak tehát igaza volt: Magyarország valóban jobban teljesít! - legalábbis ami a tőkéseket illeti. Pontosan ezért kell vesznie a kapitalizmusnak, a tőkéseknek, és többek között a CBA Prímának is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése