7/28/2013

Én vagyok... ki?

Amikor az ember egy új nyelvet kezd tanulni, általában az első mondatok között tanul meg alapfokon bemutatkozni, azaz elmondani, hogyan is hívják. Játszunk most tehát szituációs játékot! Valaki megkérdezi a Kedves Olvasót, hogy kicsoda Ön. Ön erre mit válaszol? A nevét? Mint az emberek 99,99%-a. A kérdés azonban nem a nevére vonatkozott, hanem arra, hogy Ön kicsoda? Érti már a lényeget? Remélem, hogy igen. Azonban tudjuk-e, hogy kik vagyunk valójában?

Én megpróbálom összeszedni azt, amit tudok magamról. A kérdés tehát adott: ki vagyok én?
  • Szabadságharcos: a magam módján küzdök azért, hogy egy nap meleg és hetero, fekete és fehér, férfi és nő, vak és látó, kerekesszékes és futó közé egyenlőségjel kerüljön
  • Kommunista: továbbra is egyenesen vallom, hogy csak és kizárólag a kommunizmus az egyetlen kiút a mai világ problémáiból
  • Vallásos: noha a Katolikus Egyházban csalódtam, ennek ellenére Istent és a hitemet soha nem fogom megtagadni, semmilyen áron sem
S végül egyén: büszke vagyok arra, hogy saját egyéniséggel rendelkezem, még akkor is, ha ez sokak szemében negatív érzéseket vált ki. Olyan tulajdonságaim vannak, amik másoknak nincs. Olyan tulajdonságaim vannak, amelyek miatt a társadalom lenéz. Lehetek őszinte? Lesz*rom. Ez az én életem, és úgy élem, ahogyan akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése