7/06/2013

Veszprémi álmok

Megírva: 10:37 2013.06.27.

Noha én személy szerint nem hiszek abban, hogy az éjjel látott álmok jelentenének bármit is, ám a mai után elgondolkodom rajta. Általában kétféle álmot szoktam látni: vagy valakivel (18+) kapcsolatban, vagy pedig reggelre már nem emlékszem. Vallási témájú álmom csak kettő volt: az első az volt, amikor álltam a Kakas-hegy szélén, háttérben Ófaluval. Előttem állt egy kereszt, amitől kérdezgettem, hogy ugye 'pestre helyeznek majd szemináriumba, mire Jézus a feszületen életre kelt, semleges arckifejezéssel rám nézett, és felébredtem. Mai napig sem tudom, mit jelenthet ez az álom. A másikat pedig ma éjszaka láttam. Egy szentmisén vettem részt. Az öltözékem albából, stólából és püspöksüvegből állt, noha kispapként kezeltek. Aztán a végén egy nagyváros közepén találtam magam éjszaka egy padon ülve egy idős bácsival. Elmondtam neki, miért nem lehettem pap a 'fehérvári Egyházmegyében és hogy még mennyire szeretnék az lenni. Ő felajánlotta, hogy menjek Veszprémbe, de mire választ adhattam volna neki, felébredtem. Noha külsőre még véletlenül sem hasonlított a veszprémi érsekre, ennek ellenére felmerül a kérdés: valóban Veszprém lenne a megoldás? Valóban a veszprémi érsek lenne a jövőm kulcsa? Az idei jelentkezésről noha már lecsúsztam, de jövőre majd kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése