8/30/2013

Augusztus 30.

Hogy őszinte legyek, régen történt már olyan velem, hogy egy nap két, említésre méltó is történjen.

Legjobb emlékezetem szerint eddig két olyan film volt, amit epekedve vártam, hogy megjelenjen: a Narnia Krónikái második és a Harry Potter sokadik részét. Noha nem vagyok nagy filmes, de most ismét várok egy filmet. Az előző bejegyzésemben taglaltam, hogy gyűlölöm a hollywoodi filmeket; inkább az art mozis, no name filmeket imádom. Márpedig ezeket megtalálni csak hosszas keresgélés után lehet, magyar felirat hozzájuk pedig elképzelhetetlen. A minap a YouTube-n kutakodtam meleg témájú filmek iránt, amikor is ráakadtam az alábbira. Szeptember végén fog megjelenni, de akárhányszor megnézem a bemutatóját, mindig beleborzongok, hogy milyen jó film lehet. A történet egy illegális orosz bevándorló srác életét meséli el, aki New York City-ben él. Anyja öngyilkos lesz, ő pedig nem találja a helyét - egészen addig, amíg egyik barátnője nem segít neki. Innentől kezdve aztán fenekestül felfordul az élete... de beszéljen inkább a trailer helyettem! :) Az alakításban különösen tetszik, hogy noha a főszereplő srác alapból spanyol, nagyon jól tudja utánozni az orosz amerikai akcentust - s még a külseje is passzol a szerephez!


Megalapítottam a Kína hangja rádiót. Az állomást azért hívtam életre, hogy végre legyen egy olyan magyar műsor, ami csak Kínával foglalkozik: kínai hírekkel, kínai zenékkel, és mindezt magyar nyelven. Később persze szeretnék kínai nyelvű adásokat is, de ehhez szükségem lesz majd némi külső segítségre. Az első adás holnap délelőtt lesz, és már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése