8/12/2013

Itt a szék, hol a szék?

Tavaly azt gondoltam, hogy a Paralimpia nem közvetítése egyszeri eset. Sajnálatos, óriásian negatív, de egyszeri eset. Tegnap este aztán rájöttem, hogy e téren is eléggé naív vagyok. 4 óra körül elkezdődtek a bronzmérkőzések, amelyeket az Eurosport élőben közvetített. A 2 asszó után következett a kerekesszékesek döntője, majd azt követően a két döntő. A kerekesszékesek döntőjét nem közvetítette a TV. Kérdés: miért? Pont azt beszélgettem egy mellettem álló francia technikussal, hogy a kerekesszékes versenyek ezerszer izgalmasabbak, mint az épek: ő ebben csak annyiban értett egyet, hogy ők egy kicsit izgalmasabbak. De a kérdés akkoris megmaradt: miért nem közvetítette a TV? Nem lett volna rá igény? Ugyanmár... egy orosz-kínai döntőre azért jó néhányan kíváncsiak lettek volna, ráadásul az emberek így legalább megismerkedhettek volna a sportág ezen változatával is, de nem, erre nincs szükség. Hogy őszinte legyek, óriásit csalódtam az Eurosportban emiatt. Anno gondoltam, hogy az Es a sportcsatornák királya, ásza - erre tessék. A naivitásomból kiindulva azért még reménykedem abban, hogy jövő márciusban a Paralimpiát már közvetíteni fogják...!

A magyar kerekesszékes csapat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése