9/09/2013

Inkább angol, mintsem katolikus

Valamikor még 2009-ben éppen csak beleakadtam egy kis hírbe. A hír egy addig számomra ismeretlen keresztény egyházról szólt, amelynek vezetése elfogadta azt, hogy nyíltan melegeket is pappá szentelhessenek. 4 év keresés után végre sikerült konktaktot találnom ezen egyház központi lelkészségéhez, amiben leírtam történetemet és tanácsot kértem tőlük, hogyan szolgálhatnám az Istent az ő egyházukon keresztül. A közösség neve: Episzkopális Egyház. Hivatalosan olyan anglikán egyház, amely félúton van a protestáns és a katolikus között. Utóbbiból rengeteg dolgot átvett, akárcsak az előbbiből.

Átböngésztem az összes létező keresztény egyház leírását az interneten, és csak az episzkopális (volt) az egyetlen, amely rájött arra, hogy Isten szeretetének nincsenek határai. Ez a fajta felfedezés (mármint amikor rábukkantam az egyházra) olyan leírhatatlan. Jómagam mindig Isten határtalan szeretetét hirdettem, erre teljesen véletlenül szembe jön velem a neten ez az egyház, ami pontosan erről szól. Meghallgattattak imáim! Ez is azt mutatja, hogy Isten tényleg papnak szánt, de nem katolikus értelemben. Leírhatatlan érzés tudni és érezni, hogy egy régi álom és imaszándék valóra válik. Még az sem lehet probléma ezek után, hogy az Egyház az USA-ban működik.

HOSANNA IN EXCELSIS!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése