9/01/2013

Kultúra auf Deutsch

Imádom a kultúrát, azonbelül is pedig a színházat. Néha sok mindent képes lennék megadni csak azért, hogy elmehessek egy-egy színdarabot megnézni. Láttam már komédiát, drámát, operát, ám mind közül a musical az én műfajom. Dalolva, énekelve elmesélni egy történetet - na, ez az, ami nekem kell. Anno az Oltári Srácok c. előadást ötször láttam, annyira tetszett. A Miss Saigon előadást kétszer láttam élőben és számtalanszor YouTube-n. S most úgy néz ki, megvan a következő kedvenc: az Elizabeth. A történet Ferenc József, Rudolf főherceg és Sissi történetét meséli el parádés körítésben. Mivel magyar verziót nem találtam, ezért a németet nézem.

Imádom a német nyelvet. Lehet, hogy kevésbé szebb, mint más nyelvek, de annyira szépen lehet benne énekelni...! Nálam már hosszú ideje a zene és a színház nyelve is a német! Emlékszem, anno, amikor meghallgattam a Tarzan musical változatának német dalait, rögtön beléjük szerettem. Ez a helyzet az Elizabeth-tel is. Már nagyon várom, hogy élőben is megnézhessem, magyarul, szigorúan Dolhai és Bereczki mentesen, Vágó Dettivel és Kocsis Dénessel!

Erősen ajánlom mindenki figyelmébe a 11:53-nál kezdődő éneket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése