9/26/2013

Rádió V

Bő fél éve létrehoztam a Wolf-FM-et, amelyet Magyarország első számú country rádiójának szántam. A hallgatottság sajnos elmaradt a várttól, így felhagytam vele. Körülbelül egy-másfél hónapja létrehoztam a Kína hangját, az egyetlen, kizárólag Kínával foglalkozó rádióállomást. Itt kereslet mutatkozik, de nem tudok kínai nyelvű adást készíteni, ami nagyon kellene. Ezek után indítani egy harmadik rádiót felesleges lenne. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy mindezeket összevonom egyetlen csatornává, amely rendszertelenül adna műsorokat, sokszor pedig csak podcast-eket; egészen addig, amíg nem jelentkezik valaki segíteni.

Az új csatorna a Rádió V nevet fogja viselni: V, mint a Világ rádiója. Szombaton 10.00-kor lesz a Kína hangja, vasárnap 16.00-kor country műsor, 17.15-től pedig élő istentisztelet közvetítés; feltéve, ha rájövök, hogyan működik együtt a hangkártyám és a Windows 7... Ezek mellett szeretnék még egy K-popos, egy esélyegyenlőségi és egy keresztény popos műsort is, de más műfajú és témájú műsorokra is teljesen nyitott vagyok. Bízom benne, hogy az összeolvadás keretében sikerült létrehoznom egy olyan hallgatói csoportot, amely megismerkedhet a mi csodaszép világunkkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése