9/08/2013

Y-Faktor

Valamikor a 2000-es évek első felében volt egy brit pop-rock együttes, akik inkább a punk stílus felé tendáltak. Világhíresek lettek azzal, hogy a popot és a punkot tökéletesen tudták keverni, és ebből egy olyan elegy született, amit még most sem tudnak utánozni. A Busted nevet viselő együttes olyan irányzatot képvisel, amely noha nem az én stílusom, de az abszolút kedvenceim között vannak. Az Air Hostess és a Thunderbirds Are Go dalukat sokáig még a magyar zenecsatornák is játszottak. Mint minden jó együttes, ők is megszűntek (2005-ben), de eszméletlenül boldog voltam, amikor a Nagykörúton a turkálóban ráakadtam az egyik eredeti lemezükre, amit persze rögtön meg is vettem.

Busted - Air Hostess

Szeretem a TV-s tehetségkutatókat. Egyrészt azért, mert jókat lehet szórakozni az egoizmus túltengésben szenvedő énekeseken, akik aztán a zsűritől meg is kapják a magukét. Másrészt pedig azért, mert lehet hallani olyanokat, akiknek szebbnél-szebb hangjuk van. Azért pedig utálom, mert a média tiszavirág életű sztárokat csinál belőlük, kihasználva az álmaikat a profit jegyében. Lényeg a lényeg, hogy utólag visszanéztem a tegnap esti Y-Faktor műsorát. Nem szeretném kommentálni, mert nagyon nincs mit, de egy előadást kiemelnék közülük. Az Own Project zenekar előadta a már mindenki által gyűlölt Kedvesem dalt egy egészen új megvilágításban, amolyan punkos stílusban. Amikor meghallottam őket, rögtön a Busted jutott eszembe. Kettejük irányvonala nagyon hasonló, és ha az Own Project ezt felismerné, biztos út állna előttük a döntőig.

Own Project - Kedvesem

1 megjegyzés: