12/31/2013

2013

Ismét eltelt egy év. Pár óra múlva már 2014-et írunk, sőt, a Föld egyes keleti pontjain már azt is írnak. Eljött az ideje tehát a számadásnak. Nézzük, mi is történt velem ebben az évben:

Január: ?
Február: elvágtam minden olyan szálat, amely köztem és a Katolikus Egyház között fennállt. Megismerkedtem Janicsák Gábor történetével. Gyurta Dánielből aranyember lett. Felvettek a CBA-hoz. Meghalt a Cipő, a Republic frontembere, a Kommunista Munkáspárt legnagyobb tagja.
Március: megszereztem egy eredeti Busted albumot. Először szól country zene magyar kereskedelmi FM-sávos rádióban. Megválasztották Ferenc pápát.
Április: lezajlott az idei Eurovíziós Dalfesztivál, ahol Magyarország a várt teljesítményt hozta. Terrortámadás történt Bostonban egy futóverseny célszalagjánál.
Május: a nyílt utcán lelőttek egy 23 éves srácot NYC-ben, csak azért, mert meleg volt. Megismerkedtem a Reine Geschmacksache c. filmmel.
Június: megérkezett a menetrend szerinti árvíz. Megismerkedtem a Fallout 3 játékkal - ennek köszönhetően már a '30-as/40-es/50-es évek jazz/blues slágerei is a kedvenceim között szerepelnek. Megismerkedtem egy észak-koreai politikai menekült életútjával.
Július: egy éjszaka a veszprémi érsekkel álmodtam. Lezajlott az idei Pride. Megtettem életem első InterRail utazását, aminek keretében végre eljuthattam Essenbe. Súlyos vonatabeleset történt Párizstól délre, amikor egy IC kisiklott. Megjelent az első magyar keresztény pop rádió. Kirúgtak a CBA-ból. Megszületett a legkisebb brit trónörökös. Spanyolországban overspeed miatt kisiklott egy Talgo gyorsvonat. Megismerkedtem Matthew Shepard történetével.
Augusztus: elkezdtem érdeklődni az Ortodox Egyház iránt. Önkéntesként (segédbíróként) részt vettem a budapesti vívó világbajnokságon, aminek keretében többször is szerepeltem az EuroSport élő közvetítésében (a magyar aranyról - természetesen - lemaradtam). Budapest belvárosában baseballütővel megtámadtak egy fiatal meleg párt. Megismerkedtem a Sommersturm c. filmmel. A szíriai háború tetőfokára hágott. 50 éve mondta el híres beszédét Martin Luther King. A Backstreet Boys szerint az USA történetének három legkiemelkedőbb pontja: a Holdra szállás, 9/11 és a melegek házassága. Megismerkedtem életem első kínai meleg (kis)filmjével, ami Wuhanban játszódik. Megalakult a Kína hangja rádióállomás. Megismerkedtem a K-poppal.
Szeptember: megismerkedtem a Kamarás Máté-féle Elizabethhel. Nem hivatalosan immáron már az Anglikán Egyházhoz tartozom. 12 éve volt a szeptemberi terrortámadás NYC-ben. Megismerkedtem a Washingtoni Nemzeti Katedrálissal. A legújabb hittankönyvek szerint a melegség halálos bűn - ellenben a gyűlölettel és a vakhittel, például...
Október: megismerkedtem William Shakespeare - Szentivánéji álom c. művével és a belőle készült Were The World Mine c. filmmel. 15 éve halt meg Matthew Shepard. Kiderült: jövő márciusban két napos country gála lesz Londonban. Megismerkedtem a Ruben's Place és a Cowboys And Angels c. filmekkel. Elkezdtem dolgozni a Spar-nál.
November: megvettem életem első sorozatelőfizetését (Alles was zählt - 4,99€). Megismerkedtem egy nagyszerű koreai sorozattal.
December: meghalt Nelson Mandela. Ukrajna rendszerváltás előtt áll. Terrortámadás Oroszországban. Schumacher élet-halál között van.

Terveim 2014-re:
  • Hivatalosan is az Anglikán Egyházhoz tartozni
  • Eljutni az USA-ba vagy Kínába
  • Ismét eljutni Essenbe, illetve azon át Londonba, valamint Írországba
  • Találni egy jóképű és gazdag pasit
  • Megalapítani és hatékonyan működtetni a Rádió V-t
  • Tenni még egy InterRail utazást valahova északra
Isten segítse, hogy mindezek összejöjjenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése