1/07/2014

BÚÉK

A szilveszterre visszatekintve minden úgy zajlott, ahogyan korábban: egyedül, otthon. Idén csupán annyi változott, hogy mindössze 2 SMS-t kaptam, és most nem a TV, hanem a gép előtt voltam. Újév napján felkértek, hogy a Wikipédia hamarosan induló szócikkíró-versenyén legyek én az egyik zsűri. Természetesen a kínai részlegnél. :) Egy megbeszélés során megismerkedtem egy rokonlélekkel. ~18, Dél-pesti. Kommunista, a Párt jövendő tagja, (kötöttpályás)tömegközlekedés barát, É-Korea fan. Csupán egy dolgot sajnálok vele kapcsolatban, de az, aki jól ismer engem, az ki tudja találni, mi az. :P Megvannak a kínai nyelvvizsgák! Az írásbeli a vártnál sokkal rosszabb, míg a szóbeli a vártnál sokkal jobb eredménnyel. A szóbelin kb böfögni sem tudtam egy értelmes szót, mégis 60%< teljesítettem. Az írásbeli pedig éppen hogy csak meglett (200-ból 127; 120 a korlát). Májusban szeretném az utóbbit kijavítani, de ki gondolta volna, hogy a vizsga napja az Euróvízió döntőjének napján lesz...

Szóval tehát elindult 2014. Sok tervem van az idei évre, sőt, talán még túl sok is. Kíváncsi leszek, mik válnak belőle valóra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése