3/27/2014

Március 27.

Megjött a tavasz. Jól esik pulóverben sétálni, beszívni a virágzó fák illatát, gyönyörködni a lassan teljesen zöld hegyoldalban, hallgatni a madarakat. Azt mondják, a tavasz megújulás időszaka. Hát, a természetnek biztosan; nekünk, embereknek viszont már kevésbé. Tény, hogy az én életem is elég sokat változott az utóbbi időben, de nem hiszem, hogy ezt a tavasz számlájára írhatnám. Az egyik legnagyobb változás, hogy elhagyott a két legjobb haverom. Az egyik, akivel még kapcsolatot is terveztem, azért hagyott el, mert túl féltékeny voltam rá. Második esélyt nem kaptam, kommunikálni értelmesen nem lehet vele, noha fent van még mind Facebookon, mind pedig Steamen. A másik pedig azért, mert nem volt képes betartani azt, amit ígért, mondván "ugye te sem gondoltad komolyan?". A munkahelyemen is vannak személyi problémák, úgyhogy megpróbálok vagy feljebb lépni, vagy kilépni. Túl sok nekem ez így egyszerre. Minden nap ugyanaz a rutin: felkelek, elmegyek dolgozni, haza jövök, játszok pár 2v2 Dota meccset, majd elmegyek aludni. Minden áldott nap. Egyetlen dolog van minden napban, amiért megéri felkelni: a lefekvés...

84 éves korában meghalt Fred Phelps, a Westboro baptista közösség alapítója. Észak-Amerikában mindenki ismerte a nevét, mivel a Bibliát használva fegyverként minden lehetőséget kihasznált a melegek ellen. Melegesküvőkön és -temetéseken tüntetett, hűen hirdette, hogy a melegség halálos bűn. Istennek legyen hála, hogy végre a pokolban van! Remélem, ott is fog megrohadni a lelke! A Bibliát használni fegyverként, pláne ilyenre - na az ilyen ember az, aki vagy nem keresztény, vagy nekem vannak hamis képzeteim az egész vallásról. Tény, hogy Isten könyörülete határtalan, de akkor is remélem, hogy a pokolban fog megrohadni!

Hajni barátnőmmel egyeztettem, és bő egy éves huzavona után májusban megyek hozzá Northamptonba (UK) pár napra. A repjegyeket már megvettem, ellenben nem tudom, hogy vegyek-e 3 napos IR bérletet az országra, hogy egy kicsit világot is lássak... Péntek hajnalban indulok, kedd késő éjjel érkezem. Rövid az idő, de ne legyünk telhetetlenek! :D

Alig 10 nap múlva ismét választás. Egyértelmű, hogy a Munkáspártra fogok szavazni, ám amit idén művelnek a pártok kampány jogcímén, az már pofátlanság. Érd központjában az egyik megállóban egy marha nagy plakát közepén ott a WWF-s maci zölden, majd a szöveg: "Magyar, dolgozik, heteroszexuális. Kihalásra ítélve? Nem". Ebből is látszik, hogy a sok k*cs*ög nácinak csak erre futja: ellopni másét, hogy aztán sajátunkként használjuk fel. Remélem, hogy akinek az IQ-ja magasabb a súlyánál, az nem a Jobbikra és a hasonló pártokra fog szavazni. Elég volt a nácikból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése