2/11/2015

Fegyver vs Isten

Köztudott, hogy az USA-ban még a csapból is a kereszténység folyik. A probléma ezzel ott kezdődik, hogy megszámlálhatatlanul sok egyház és gyülekezet van, akik mind a saját tanaikat hirdetik. Aztán, amikor két különböző világnézetű ember összetalálkozik, vérre menő harcot vívnak egymással annak érdekében, hogy kinek van igaza Istennel kapcsolatban. Egyszerre nevetséges és szánalmas.
Az előbb egy keresztény Facebook csoportban egy amerikai illető kiposztolt egy képet arról, hogy az USA-ban hol vannak feltételezett muszlim kiképzőbázisok. Rögtön oda is írta, hogy készülni kell, mert hamarosan az iszlám világ felemelkedik és megtámadja az USA-t. Én odaírtam, hogy a hit és a szeretet kettőse mindent képes legyőzni, mire ő visszaírta, hogy én hülye vagyok, mert a golyók simán megölnek, mielőtt elkezdenék imádkozni. Szeretem az ilyen fajta elbutított csőlátást! Ez is mutatja, hogy a mai világ miért tart ott, ahol. Tipikus példája ez annak, hogy a kereszténységet miként tegyük a szeretet vallásából a gyülölet vallásává. Ilyenkor sír a szívem és szánakozik az agyam.
A ma emberének sajnos nehéz felfognia, hogy a világ bajaira van gyógyír: az Isten. Az imádság és a szeretet feltétele egymásnak, de együtt olyan erejük van, ami leírhatatlan. Több ízben is megtapasztaltam már Isten dicsőségét és csodatévő erejét, ezért tapasztalatból mondom, amit mondok. Lelki boldogságomat pedig pont ennek köszönhetem. Ha bármi problémám van, ott az Isten, aki nem csak képes orvosolni, hanem meg is teszi azt. Ahhoz pedig, hogy valaki higyjen és imádkozzon, nem kell az ég világon semmi: csak nyitottság és jóakarat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése