4/14/2015

Április 14

Jó ideje nem írtam ide, pedig nap mint nap a gép előtt lógok. Na mindegy, megpróbálom összegyűjteni az elmúlt időszak történéseit:

  • Kicsivel több mint egy hete kivették a mandulámat. Évek óta gondolkodtam rajta, de az internetes fórumokon olvasottak mindig elvették a kedvemét. Most begyulladt rendesen, a főnököm nem engedett betegszabira, így addig húzódott, amíg be nem tályogosodott és ki nem kellett venni sürgősségivel. Fura mód most már egy kicsivel jobban alszom és jobban kapok levegőt is
  • Hosszú idő után végre van egy kapcsolatnak nevezett valamim: 18 éves, Siófoktól nem messze lakik. Azért csak annak nevezett valami, mert kb. egy hónapja láttam utoljára, beszélni is csak hetente egyszer ha tudunk. Sokat dolgozik, szülei még fogják. Szeretnék vele komolyabb kapcsolatot, de ez így nagyon nem megy nekem. Tervben volt az is, hogy nyárra összeköltözünk Siófokra, de a munkája miatt bukni látszik ez a terv
  • Jelentkeztem a májusi kínai nyelvvizsgára, mert idén már lejár a 2013-ban tett. Sőt, már csak útlevelet kell szereznem és zöld az út a kínai ösztöndíjig, amit már hosszú évek óta próbálok megpályázni. Istenem, bárcsak összejönne...!
  • Márcsak egy hónap van az Eurovízióig, és még mindig nem választottam kedvencet! :D Az idei mezőny siralmasabb, mint a tavalyi, de azért Izland, Olaszország és Azerbajdzsán erősen esélyes nálam. Utóbbinek itt a klipje, ez most az abszolút kedvencem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése