1/20/2012

My sweet Wyoming home

A napokban hivatalosított PFLAG-es kinevezésemet kiaknázva elkezdtem irogatni különböző amerikai szervezeteknek, hogy a nyáron egy-egy pride-ra ki látogathatok-e úgy, hogy konkrétan ők fizetnek mindent. Mivel a posta legjobb esetben is 2x6 nap, ezért még nem kaptam választ, de bízom a sikerben. A sort San Franciscoval nyitottam, majd amikor meg akartam írni a második kérőt Palm Springsbe, hirtelen meghallottam Jason Aldean egyik számát. Ismét hatalmába kerített a country, az ún. Wyoming-érzés. Wyoming az USA egyik leggyérebben lakott, ám legmagasabban fekvő állama a középnyugaton. Ezt a helyet először a Brokebackből ismertem meg, majd szomorúan szembesültem vele, hogy a filmet valójában Montanaban forgatták... minden esetre utána néztem az államnak és a városoknak, és hogy' is mondjam... rohadtul megtetszett. Azóta az álmaimban első számú desztinációként szerepel.


A Brokeback a hatvanas években játszódik: még jóformán ismeretlen volt a TV, a rádió is éppen hogy csak terjedt, a számítógépet meg csak 20 év múlva találják majd fel. Ma múzeumban lévő autók futottak az utakon, a középnyugaton pedig faluk küzködtek a várossáválásért. Isten, hogy mennyire tetszik ez az időszak! Szeretnék abban a korban élni! Mai napig egyik álmom, hogy valahol Wyoming dimbes-dombos lankáin van egy farmom/ranchom és ott élek álmaim hercegével. Állatokat tartunk, növényeket nevelünk. Éjszaka csak a Sziklás-hegység látszik és prérifarkasok üvöltését viszi a szél. Istenem, de szép is lenne!


Ahhoz azonban, hogy mindez megvalósuljon, sok mindent kell még tennem. Egyik ismerősöm (neve Endy) ma látott videóüzenetét megpróbálom megfogadni, és megtenni mindent, hogy ezen álmomat elérjem. Első körben Cheyennebe is küldök pride-kérőt, hátha összejön. Ha a válasz pozitív lesz (ez legkorábban 14 nap múlva derül ki), akkor az első pár lépést kihúzhatom. Noha időt utazni nem tudok, de ha mindez sikerülne, akkor most, ünnepélyes körülmények között megfogadom, hogy kint minden nap részt fogok venni egy szentmisén, amit hálából fogok felajánlani. És ha még össze is szedek egy helyes srácot... akkor azonnal elmegyek diakónusnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése