3/06/2013

Március 5.

Ma délutános voltam. Amikor valamiért hátra kellett mennem a raktárba, hirtelen megütötte a fülemet pár ismerős hang. Az üzletben a Class FM szól, a pár ismerős hangot pedig csak pár másodperccel később realizáltam: Lady Antebellum - Just A Kiss. A country zene egyik legjobb csapatának dala szól. Country zene szól magyar rádióban! Komolyan mondom, a sírás kerülgetett örömömben. Ráadásul egy nem is akármilyen rádióról van szó, hiszen a Class a leghallgatottabbak között van számontartva. Ez a lépés egy óriási fejlődés annak érdekében, hogy a magyar emberek megismerkedhessenek a country zenével. Kitartást, hamarosan indul a Wolf-FM is! :)



Már a második este, hogy közel egy órát késik a vonat. Tegnap emiatt le is késtem az utolsó buszomat, ma azonban még sikerült elérnem. Mivel még jó néhány munkatársammal együtt utaztam, leültünk egy 2x4-es helyre, ahol már ült egy fiatalember. Amolyan Matthew Gray Gubbler, csak egy kicsit vékonyabb. Egész úton beszélgettünk: CBA-ról, MÁV-ról, a Thermál Szállóról, ám mindvégig az járt  az eszemben: itt van előttem dr. Spencer Reed (Gyilkos elmék) hasonmása. Nem tagadom, jól nézett ki, akárcsak Matt'. Valami van az e fajta pasikban, ami nagyon bejön: csak azt nem tudom, hogy mi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése