7/17/2013

Jézus és a zene

Ma este böngésztem a Facebook üzenőfalamat, és egy meglepő kiírást találtam. Magamat egyszerre tartom csőlátású katolikusnak és mindenre kész ökumenikusnak - talán pontosan ezért is szerettem volna ott lenni az Ez az a nap! budapesti koncertjén, ami aztán nem jött össze. Ennek ellenére a Facebook oldalukat lájkoltam, így folyamatosan látom a bejegyzéseiket. Abban, amit ma este láttam, egy rádiót reklámoztak. Az Ez az a nap! rádiót. Amikor ezt a kiírást megláttam, az összes állam a földig ért: végre van Magyarországnak is keresztény popot sugárzó rádiója! Miközben minden más médiát próbál hatalmába keríteni az orbánizmus, addig hála Istennek az internetes adásokra (még) nincs kihatással. Elmondhatatlan öröm és büszkeség tölt el, hogy végre van egy ilyen rádiónk, még ha csak internetes foghatóságban is. Végre tett egy lépést előre a magyar média!



A következő lépést pedig hamarosan megteszi, amikor is majdnem egy éves várakozás után elstartol a Wolf-FM, Magyarország első, kizárólag country zenét sugárzó rádiója. Lehet majd hallani mai és több tízéves slágereket, de ezek mellett forogni fognak a pop-country dalok is, valamint a hitéletben is segíteni fogunk. Szerkesztett műsor az elején csak egy lesz, de sokat fognak segíteni az amerikai társszervezetek is. Wolf FM - A magyar vadnyugat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése