9/18/2012

Pénzt vagy életet? II.

(Az előző blogbejegyzés megtekintéséhez kattints ide!)

Pénz nem ajándék, ajándék nem pénz - ez az íratlan szabályok rengetegének egyike. S mivel ugye a szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket, ezért ezt is rendszeresen megszegjük. Az élet azonban sokszor úgy hozza, hogy az ajándék csak a pénz lehet. Elgondolkodtató: egy eszköz, ami lassan már az ember felett uralkodik. Erről való elmélkedésemet lásd egy korábbi bejegyzésben! Pénz ide vagy oda, van és ezt el kell fogadnunk. Mint azt korábban írtam, idén is fel fogom venni a diákhitelt, ám idén kivételesen valami értelmesre költöm: egy sorstársamon segítek.

Ma végre eljött a kedd; az a nap, amikor végre személyesen is megismerhettem Vida Patrikot. Szentendrén találkoztunk a HÉV-állomáson, majd megittunk egy kávét, átsétáltuk az egész várost, vettünk egy csúcsminőségű HP monitort fillérekért, majd elkísértem a révig. Rengeteget beszélgettünk. Túlzás lenne azt állítani, hogy sikerült megismernem a múltját, de nagyon sokat megtudtam róla. Egyik legnagyobb álma, hogy az Electronic Arts egyik játéktervezője legyen. Rendkívüli módon érdekli a számítástechnika, az informatika, a játékok. Mint megtudtam, a Met In 2 létében is sokat lehet neki köszönni. Mondhatnám azt, hogy olyan, mint bármely srác, de valahogy egy kicsit mégis más. Érzek benne valami... no igen; mindig dicsekszem a kommunikációs képességemmel, erre tessék, nem tudom megfogalmazni a mondandómat. Szóval érzek benne valami olyan pluszt, amit eddig még senki másban. A találkozásunkat követő alig egy óra elteltével már abszolút felszabadultan beszélgettünk mind a ketten - ez számomra idegen, de nagyon jól eső érzés volt. Megtudtam azt is, hogy ahol most él, ott nincs villany, alig van pénze kajára, és az édesanyja temetése még mindig nem történt meg. Ilyennek kell lennie egy éppen hogy 20 éves, jóravaló fiatal életének?

Mint azt neki is említettem, a diákhitelemet idén már szeretném végre valami értelmesre is költeni, ezért is adom neki. Családon belül van kisebb tartozásom, azt kifizetem belőle, de a többit az utolsó fillérig neki adom. Öröm az ürömben, hogy egy néző által kapott egy albérletet Újpesten, ahol egy évig nem kell fizetnie semmit, és mellette még dolgozhat illetve tanulhat is. 150.000 forint manapság nem számít túl soknak, de én ennyivel tudom őt segíteni: no meg ha bármi panasza van, bátran fordulhat hozzám. Ebből a pénzből németországi illetve moszkvai kiruccanást terveztem, de elvégre Essen illetve Moszkva fél év múlva is ugyanúgy fog állni, nemde? :)

S kapva az alkalmon adakozásra buzdítok mindenkit! Segítsünk egy olyan 20 éves fiatalembernek, akivel csúnyán kib*szott az élet! Pénzt szeretnék neki gyűjteni, legkésőbb október 15-ig. Ahogyan a szállóige is tartja: a legkisebb is számít. Ha szeretnél segíteni, akár csak pár forinttal is, az alábbiak szerint tedd meg:
* Bankszámlaszám: 11600006-00000000-35025331
* Számlavezető: Erste Bank
* Számlatulajdonos: Kellner Dávid
* Közlemény rovatba feltétlenül tüntesd fel: Patrik_e-mail címed

Isten fizessen meg minden segítséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése